Kerk & Leven

De teksten op deze website mogen overgenomen worden voor verdere verspreiding via de lokale pagina’s van Kerk en Leven e.a.

• Onze kerk wordt gedragen door vele onmisbare vrijwilligers.
  • We hebben nood aan professionele kerkwerkers om deze vrijwilligers te ondersteunen.
  • Bisdom Hasselt zoekt ... GELD voor de aanwerving van een betaalde medewerker voor het project “Zieken en ouderen dienstbaar omringen thuis of in de instellingen”. We willen allemaal onze (groot)ouders waardig ouder zien worden in bezielde rusthuizen, of liefst nog thuis met thuishulp en met geestelijke bijstand, tot in hun laatste uren.

Op deze website kunt u terecht voor bijkomende informatie over dit project.

U kunt een gift overmaken via een overschrijving op rekening BE19 0015 7006 2612 van vzw Bisdom Hasselt met vermelding: ZIEKEN EN OUDEREN.

IBAN BE19 0015 7006 2612 - BIC GEBABEBB

Voor bijkomende inlichtingen, o.a. ook over testamenten en duo-legaten, kunt u terecht bij:

E.H. Augustin Champagne, bisschoppelijk vicaris
tel.: 011 28 84 67