Kerk & Leven

De teksten op deze website mogen overgenomen worden voor verdere verspreiding via de lokale pagina’s van Kerk en Leven e.a.

• Onze kerk wordt gedragen door vele onmisbare vrijwilligers.
  • We hebben nood aan professionele kerkwerkers om deze vrijwilligers te ondersteunen.
  • Bisdom Hasselt zoekt ... GELD voor de aanwerving van een betaalde medewerker voor het project “volwassenen willen opnieuw beginnen”. Ze zijn op zoek naar geloofsverdieping en herbronning. Een aangepast catechetisch aanbod kan hen helpen opnieuw te beginnen om meer zicht te krijgen op hun eigen levenskeuzes, inclusief hun roeping om christelijk te leven.

Op deze website kunt u terecht voor bijkomende informatie over dit project.

Voor dit project hebben we nog € 521.000,00 nodig en daarom doen we opnieuw een oproep aan u allen om steun.

U kunt een gift overmaken via een overschrijving op rekening BE19 0015 7006 2612 van vzw Bisdom Hasselt met vermelding: VOLWASSENEN.

IBAN BE19 0015 7006 2612 - BIC GEBABEBB

Voor bijkomende inlichtingen, o.a. ook over testamenten en duo-legaten, kunt u terecht bij:

E.H. Augustin Champagne, bisschoppelijk vicaris
tel.: 011 28 84 67